ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Mamut; Lukas Moodysson
Ostatnia akcja; Michał Rogalski, Najdłuższy bieg; Jean Stewart
Hair; Milos Forman
WALL-E; Andrew Stanton, Pora deszczów; Konstantin Lopushansky
Manderlay; Lars von Trier
Chungking Express; Kar Wai Wong, Mały sekret; Blair Treu
Jutro będzie niebo; Jarosław Marszewski, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
The Ring; Gore Verbinski
Matrix 3 Rewolucje; Andy Wachowski, Lana Wachowski, Miłość jak narkotyk; Griffin Dunne
Cube 2; Andrzej Sekuła
Niebo nad Luizjaną; Adam Arkin
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących przebojów:
Deep Purple, Perfect Strangers, Elektryczne Gitary, Wielka radość
Dire Straits, On Every Street, Dżem, Niewinni i ja, Charlatans, The, Tellin’ Stories
Pigface, Notes From Thee Underground, Dire Straits, Live At BBC, Sting, …Nothing Like The Sun
Siekiera, Misiowie puszyści
PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego przedstawiania skomplikowanych danych. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
227.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory MAO -moklobemid
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
35.0, Leki antyadrenergiczne działajace ośrodkowo – klonidyna
133.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – immunostymulujace – czynniki stymulujące wzrost granulocytów
170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone