Praca zaliczeniowa – animatorzy edukacyjni – przedmiot interpersonalne


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Mamut; Lukas Moodysson
  • Ostatnia akcja; Michał Rogalski, Najdłuższy bieg; Jean Stewart
  • Hair; Milos Forman
  • WALL-E; Andrew Stanton, Pora deszczów; Konstantin Lopushansky
  • Manderlay; Lars von Trier
  • Chungking Express; Kar Wai Wong, Mały sekret; Blair Treu
  • Jutro będzie niebo; Jarosław Marszewski, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • The Ring; Gore Verbinski
  • Matrix 3 Rewolucje; Andy Wachowski, Lana Wachowski, Miłość jak narkotyk; Griffin Dunne
  • Cube 2; Andrzej Sekuła
  • Niebo nad Luizjaną; Adam Arkin

    ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących przebojów:
  • Deep Purple, Perfect Strangers, Elektryczne Gitary, Wielka radość
  • Dire Straits, On Every Street, Dżem, Niewinni i ja, Charlatans, The, Tellin’ Stories
  • Pigface, Notes From Thee Underground, Dire Straits, Live At BBC, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Siekiera, Misiowie puszyści

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego przedstawiania skomplikowanych danych. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 227.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory MAO -moklobemid
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 35.0, Leki antyadrenergiczne działajace ośrodkowo – klonidyna
  • 133.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – immunostymulujace – czynniki stymulujące wzrost granulocytów
  • 170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
  • 89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone