SYMULACJA NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Harry Angel; Alan Parker
Przyjęcie na dziesięć osób plus trzy; Jerzy Gruza, Wyznania zakupoholiczki; P.J. Hogan
Cienie zapomnianych przodków; Siergiej Paradżanow
Bulwar Zachodzącego Słońca; Billy Wilder, Harry i Walter jadą do Nowego Jorku ; Mark Rydell
Charlie i fabryka czekolady; Tim Burton
Czarna Dalia; Brian De Palma, Europa, Europa; Agnieszka Holland
Ponad szczytem; Menahem Golan, Moloch; Aleksander Sokurow
Good bye, Lenin!; Wolfgang Becker
Wichry namiętności; Edward Zwick, Czego pragną kobiety; Nancy Meyers
Punisher; Jonathan Hensleigh
102 Dalmatyńczyki; Kevin Lima
SYMULACJA NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Japan, Gentelmen Take Polaroids, Mafia, Gabinety
Cure, The, Wish, Rendez Vous, A na plaży (Anna), Troggs, The, Wild Thing
Izrael, Izrael 1991, Cream, Sunshine Of Your Love, Sting, …Nothing Like The Sun
Pidżama Porno, Styropian
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego formułowania nieintuicyjnych poleceń. Przygotować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem procedurę łykania wybranej zponiższych medykamentów:
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
150.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – dihydrokodeina
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego