Ćwiczenia edukacyjne – hipotezy do zaliczenia


Informujemy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe rekomendujemy tu przedstawione publikacje do egzaminu:

  • zabawa lingwistyczna : „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne” oraz „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • gra zespołowa – „Model polskiej rodziny we współczesnej reklamie” i „Rola sloganu w reklamie”
  • zabawa edukacyjna : „Tekst tajny – socjolekt więzienny. Przenikalność prasy więziennej do języka współczesnej młodzieży ” i Doktoranckie Gry Decyzyjne i „Uniwersalność leksykonu obsługującego ukraiński i polski ekodyskurs”
  • gra zespołowa – „Protestantyzm w Polsce i na Bałkanach” oraz „Święty Mikołaj we współczesnej kulturze europejskiej”
  • symulacja komunikacyjna – „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym” i „Polki we współczesnym życiu politycznym”
  • gra kreatywna – „Prola i miejsce antycznej retoryki we współczesnej arabskiej sztuce” i „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach”
  • zabawa słownikowa : „Jarocin w sieci dyskursu” oraz „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska”
  • zabawa komunikacyjna : „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” i „Prywatność w cyberprzestrzeni Detekcja na podstawie portalu społecznościowego Facebook”
  • gra edukacyjna : „Mechanizmy reklamy. Kontrola zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym” oraz „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne”