Gry komunikacyjne – materiały do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na programie Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne rekomendujemy następujące tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa strategiczna : „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej” i „Konkursy Chopinowskie w polskich i rosyjskojęzycznych czasopismach”
  • symulacja decyzyjna : „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru” oraz „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku”
  • symulacja lingwistyczna – „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku” i Symulacje oraz „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości”
  • symulacja decyzyjna : „Obraz kobiety w polskim komiksie” oraz „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka”
  • symulacja menedżerska : „Polska literatura podróżnicza. Na podstawie twórców romantycznych” oraz „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ”
  • gra strategiczna – „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej” oraz „Obraz kobiety w polskiej prozie fantasy ujęcie feminizmu”
  • zabawa zespołowa : „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach” oraz „Oczami mężczyzny i kobiety – „Odyseja” Homera i „Penelopiada” Nargaret Atwood”
  • gra edukacyjna : „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu” i „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • symulacja słownikowa : „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki” i „Fenomen kulturowy tańca (w kręgu obserwowanych zagadnień)”