Symulacje biznesowe – wytyczne do zaliczenia


Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się następujące książki do superwizji końcowej:

  • gra menedżerska – „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich” i „Media elektroniczne w systemie komunikacji w organizacjach Unii Europejskiej”
  • zabawa komunikacyjna – „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa” oraz „Komunikacyjna symboliczna wśród polskich środowisk gejowskich w Londynie po 2004 roku”
  • zabawa językowa – „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej” i Gry Negocjacyjne oraz „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku”
  • gra biznesowa : „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej” i „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina”
  • gra strategiczna : „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i „”Ogniem i mieczem” (w kręgu wybranych zagadnień)”
  • gra edukacyjna – „Motyw horror mortis w filmach Bergmana” oraz „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima”
  • zabawa strategiczna – „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej” i „Poetyka listu romantycznego na modelu korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu”
  • gra słownikowa – „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku” i „Przejawy banalności zła w esejach Josifa Brodskiego”
  • zabawa kreatywna – „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena” oraz „Oscar Wilde – główny przedstawiciel dziewiętnastowiecznego Londynu”